Volgers*Читатели

zondag 27 november 2011

1e Advent *** 1я Адвента

Ja, dat is al zo ver!  Nog 4 weken en hebben we Kerst! 

Ох как бежит время, сегодня первый день Адвенты! Ещё 4 недели и Рождество! 

(Sorry, maar deze foto heb ik niet gemaakt, wel op internet gevonden. Фото не моё, оно найдено в просторах интернета)

* - * - * - * - * - *

Ik ben nu ook bezig met klein borduurtje - kerst-kaartje voor een van de MSfanblog dame. Ik MAG niets meer te vertellen, want surprise moet surprise blijven!

И ещё - я занята вышивкой маленького сюрприза - открыточки для одной дамы с МШ блога. Но сурприз должен остаться сюрпризом, поэтому больше ничего рассказывать нельзя!



2 opmerkingen:

  1. je maakt me erg nieuwsgierig... wat je aan het maken bent... veel plezier er mee... en fijne advent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi Annette, even geduld! Jij wilde deze uitwisseling overslaan, dus ......... wacht tot mijn werkje is ontvangen, dan maak ik bekend.
    Trouwens, jij kan toch nog meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen