Volgers*Читатели

woensdag 28 september 2011

Hart-kussentjes *** Подушки-сердце

Gisteren in mijn vrije dag ben ik aan het knutselen geweest - mooie en gelijke tijd nuttige dingetjes voor mijn moeder. Zij was twee jaar geleden geopereerd aan borst kanker, gelukkig en toen en nu zij is nog steeds clean (geen uitzaaiingen). Kort geleden, toevallig, kwam ik deze site tegen : http://www.heartpillow.dk/ met hart-kussentjes, die moet je onder de oksel dragen om alle kwaaltjes te voorkomen. De grote is voor in huis en de kleine in de auto onder de gordel. 

Вчера в свой выходной день творила милые и одновременно нужные вещички для мамы. Два года назад мою маму прооперировали по поводу рака груди, а точнее отняли левую грудь. Слава богу вовремя, метостазов тогда и сейчас НЕТ! Но у неё побаливает спина, опухает рука, быстро устаёт ......... , полный список недугов связанный с этим. Так вот о моём творении - недавно совсем случайно наткнулась на вот этот сайт : http://www.heartpillow.dk/, а там подушки-сердца - как раз что нужно! Большое что-бы дома, а маленькое в дорогу или в машине под ремень безопасности.


2 opmerkingen:

  1. What a great idea!!
    Thank you so much Olga.. you did a great job..

    Thumbs up that your mother stay's clean!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee en ik denk dat het zeker zal helpen.
    Fijn dat het goed gaat met je moeder Olga!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen