Volgers*Читатели

dinsdag 16 augustus 2011

Voor mijn nichtje....*** Племяннице.....

Vandaag heb een werkje voltooid. Eerst was het de bedoeling alleen zakje voor een zonnebril te maken met een klein borduurwerk, maar toen zag ik in Duitsland een boek met tassen......, kwam er een tas bij. En om de set kompleet te maken, heb ik ook een zakdoekhoudertje gemaakt. Met dit cadeau ben ik wel beetje te laat, want de zomer in Siberië is al voorbij, maar ja ..... volgend jaar is er weer een zomer.


Сегодня закончила подарочек племяннице. Задумка была сделать только футляр для солнечных очков, но после того как я приобрела замечательную книжку с выкройками сумок, то к футлярчику сшилась и сумка впредачу. Ну а уж что-бы всё в один набор то и футлярчик для бумажных носовых платочков присоединился. Правда подарочек опаздувает к этому лету, оно в Сибири уже почти на исходе, ну ничего в следующем году опять будет лето.







Op verzoek van dames plaats ik foto uit het boek, hoe moet je bloemen op je tas maken.

По просьбе моих читалей ставлю фото из книжки - как сделать цветы на сумку. (sorry, книжка на нимецком, но рисунки говорят за себя)

7 opmerkingen:

  1. Отличный подарочек! А ткани какие,мммммммм. балдеж!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk kadootje! Wat een grappige stof heb je voor de tas en de accesoires passen er perfect bij Olga.
    En die origami bloemetjes zijn enig,
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, dank jullie wel!

    Hetti, die bloemetjes is heel makkelijk maken. ik maak een foto uit het boek,waar wordt uitgelegd hoe moet je ze maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vidn je tas echt super mooi, zeker met die bloemen erop, heb ze al een smeer gezien... ooit nog op mijn verlang lijstje!!!!
    Echt super!!!
    Je hebt iemand flink verwend echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de uitleg van de bloemetjes Olga.
    Ze zijn echt leuk om te maken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen