Volgers*Читатели

woensdag 17 februari 2016

Emilia

Dag mijne vrienden! Ik wil aan jullie voorstellen een beren meisje - Emilia of Emma. Het is eerste keer in mijne berenmaak geschiedenis dat ik maak een beertje voor de jurk en niet anders om. Op de laatste Poppen en Beren beurs zag ik heel leuke jurkje, dus ik had geen ander keuze meer, ik moest een beertje maken wat in dit jurk past. Kunnen jullie voorstellen dat je denk de beren meisje te maken, maar komt ter wereld een stoute joch. ;))))) 
Meer het in gelukt! Een leuke beren meisje, met zo mooi naam Emilia.

Знакомтесь, это Эмилия или ласково Эля, Эми. Модница Эмилия. Первый раз в моей мишко-истории шилась мишка к платью, а не наоборот. На последней ярмарке мне очень приглянулось это платьюшко, поэтому пришлось шить мишку под платье. Слава богу мне это удалось, вышла действительно симпотичная девчушка-модница, а то представте, шьёшь и думаешь о мишко-девочке, а получается в итоге шкодный парнишка. 







Emilia is 25 cm lang * Эличка 25 см ростиком

5 opmerkingen:

  1. Как удачно все сошлось :) Прелесть!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Коллекция мишек увеличивается!! Молодец!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Какая модница! Красотка)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Спасибо, девочки, за ваши восторженные возгласы!

    BeantwoordenVerwijderen